vineri, 26 aprilie 2013

Una calda, una rece

Pana la urma am inceput jurnalul atunci cand am realizat ca desi am MyFitnessPal pe telefon am facut doar cateva incercari sporadice de a-l folosi, cel mai usor tot in jurnal am scris pentru ca am simtit de fiecare data nevoia de a-mi arunca si injuriile necesare lipsei mele de caracter in fata unei bucati de ciocolata. Deci, rezolutia de azi survine in urma urmatorului bilat: singurul lucru sanatos mancat azi a fost un iaurt! Pe langa el mai trec pe raboj o mini-pizza, doua cafele si 3 bucati de ciocolata. Cel putin n-a fost o tableta intreaga. 


Deci, restul zilei trebuie procedat cu cap, altfel vai de fund. 
...
Cel putin restul zilei am reusit sa ma tin cat de cat de "program", scapand doar la un iaurt "ca sa vad cum e". Borcanasele astea micute au aparut nou pe piata zilele trecute, nu stiu daca si in Romania, eu am 2 tipuri cu vanilie si cu capsuni, sunt dense ca o crema, destul de dulce, tocmai potrivite pentru un desert fara prea multe calorii. Un borcanel are cam 136Kcal. 


Cina a fost chiar simpla, gatita cam tarziu -> de modificat: ora cine mult mai devreme, dar asta depinde de slujba. Oricum adorm tarziu deci nu e neaparat o problema. Am facut pui pe sare, ceea ce este foarte convenabil pentru ca nu pun decat condimente si este foarte gustos, alaturi de o lingurita de mujdei (care cam are calorii) si salata de rosii cu masline. De baut am avut apa aromata cu fructe facuta in casa. 


Bonus: am reusit sa ma abtin de la paine, vin si ciocolata de dupa masa. 

Jurnalul activitatii zilnice: am reusit sa trec de limita mea de 2000 Nikefuel, dar n-am ajuns la cele 2500 pe care le consider necesare pentru a pierde in greutate. Trebuie sa fiu mai activa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!