vineri, 3 mai 2013

Jurnal 29-30 aprilie si 01-02 mai

Maine este ziua de cantarire, desi nu pot sa zic ca astept minuni pe cantar, ba chiar as putea spune ca nu ma astept sa vad nimic, visul meu de a (re)intra in blugii mei preferati pana la plecarea in SUA nu pare sa se materializeze, dar ma simt mult mai activa, am scapat de senzatia de fiinta greoaie si plina peste masura. 
Regimul meu alimentar (pentru ca cel putin deocamdata nu se poate numi "dieta") a fost: 
  • mic-dejun: o cafea cu lapte, insotita fie de un biscuit, o bomboana de ciocolata sau nimic ca azi dimineata cand n-am avut timp de scotocit dupa alte bunatati;

  • pranz: o salata cumparata deja pregatita, fie greceasca (adica cu feta si rosii mici), fie cu chiftelute sau cea mediteraneeana (cu rosii uscate ca cea de azi). Aportul caloric este undeva intre 300-400 Kcal pe cutie. 


  • cina: aici am variat un pic in functie de zi: 
luni am avut paste cu sos de rosii;


marti a preparat Vlad rata pe varza si am dat gata doar o jumatate de copan de rata pentru ca am avut 2 felii de paine cu somon ca aperitiv; 


miercuri am fost la concert asa ca am mancat un carnat cu carne de vita si cartofi prajiti cu ketchup (!);

joi am dat gata varza calita ramasa. 

Am descoperit si un ceai cu fructe in el, destul de bun, dar cam dulce. In plus apa nu are calorii ;) Prefer ceaiul simplu fara zahar adaugat. Dar l-am testat. 
Altfel, am terminat biscuitii si ciocolata din casa, dar cel putin am rezistat tentatiei de a folosi ultimele afine ramase de la apa cu fructe pentru inghetata din congelator. Aceea a ramas inca acolo, la locul ei. Dar a fost greu sa trec peste obsesie. 

La capitolul activitate stau din ce in ce mai bine, azi avand chiar un bonus de miscare, fiind nevoita sa alerg toata dimineata, rezolvand diverse treburi la slujba. 





 Azi insa promite sa fie o zi mai putin activa, avand in vedere ploaia torentiala de afara :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!