duminică, 15 aprilie 2012

Deco nr. 5: Tablou in quilling: copac inflorit

ACEST ARTICOL FACE PARTE DIN CONCURSUL de DECORATII @ KADIASFOOD
Textul si pozele apartin autoarei MONICA ANDREI

Am descoperit acest concurs din intamplare, dar ma bucur. Imi place tema si se potriveste cu tehnica pe care lucrez (quilling). Am realizat un tablou, copac inflorit, pentru a chema primavara cat mai repede :).
Materiale necesare:

Am avut nevoie de o rama cu interior, lac transparent, acuarele acrilice, hartie alba, roz si maro, 1,5 - 3mm.
O seara buna tuturor si spor la mestesugit decoratiuni minunate.
Cu drag, 

Monica Andrei
Multumesc mult pentru participare Monica si iti doresc foarte mult succes!
Puteti vedea lista cu toate articolele participante: AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!