luni, 20 august 2012

CONCURS de CLATITE: RETETA 8

ACEST ARTICOL FACE PARTE DIN CONCURSUL DE CLATITE @ KADIASFOOD
Textul si pozele apartin autorului Andreea Lazar:


Clatite cu chimen si smantanica
Clatite... de data aceasta umplute cu branzica si cascaval. Mi-au trebuit asa:
- pentru clatite: 250 g de faina, 4 oua, 1 lingura rasa de chimen, lapte cat cuprinde, sare, putin ulei;
- pentru umplutura: 300 g branza proaspata, 5 linguri smantana, 160 g de cascaval ( o rotita mica ), 2 catei de usturoi, 1 legaturica de marar, sare si piper dupa gust.
Pentru inceput am pregatit clatitele; am amestecat  faina cu ouale, sare si chimen, am turnat lapte cat a fost nevoie, astfel incat sa rezulte o compozitie asemanatoare smantanii.
Am pus tigaia pe foc cu un strop de ulei si am inceput sa le coc.
Dupa ce le-am terminat, am facut umplutura asa: am amestecat branza cu smantana, cu usturoiul pisat si mararul tocat marunt, am pus sare si piper si am omogenizat.
Pe fiecare clatita in parte am pus din umplutura 1-2 linguri, am ras cascaval pe razatoarea mare, am impaturit si am rulat.
Se servesc cu smantana deasupra. Sunt foarte fragede si gustoase!







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!