vineri, 3 mai 2013

Bilant: 1 saptamana de "diet watching"

Vinerea este ziua de tras linia si judecat comportamentul alimentar saptamanal. Pana acum am cazut prada poftelor, dar am avut o "scuza" pentru ca exact in perioada asta s-au acumulat unele peste altele toate termenele limita de la slujba si am avut de lucru peste programul obisnuit. Dar, cantarul nu judeca, doar arata
Partea buna: am scazut 700g fata de greutatea initiala, de vinerea trecuta - ceea ce este nimic, o singura zi in care nu-mi supraveghez dieta si le voi pune la loc. Dar, partea buna cu adevarat este ca in perioada asta greutatea mea nu a fluctuat deloc - da, am trisat si m-am cantarit zilnic, dar frustrarea de a vedea aceeasi greutate in ultimele 4 zile am tratat-o cu "cel putin n-au urcat". Ma simt mai activa, mai usoara, cu stomacul mai plat, mai atractiva, mai sexy si cu chef de a purta rochite si fustite. 

Iar ca o concluzie si oarecum motivational, merita vizionata galeria de poze din colectia lui Haley Morris-Cafiero, o artista obeza care a surprins in fotografii atitudinea oamenilor atunci cand o privesc fara ca acestia sa se stie fotografiati. Pe langa comentariile "legale" imi inchipui ca cei fotografiati si pusi "la zid" in colectia ei nu si-au dat acordul in prealabil, nu pot sa zic decat ca as avea aceasi tendinta. Obezitatea este asociata in mintea mea cu o ingaduinta mult prea mare fata de poftele personale, lipsa de disciplina si ambitie. Ma judec si pe mine la fel de aspru, nu doar pe cei care arata asa:
"Obstructed view" sursa foto
Este totusi interesant de a vedea unele comparatii facute in pozele ei (vezi aici: http://haleymorriscafiero.com).  

2 comentarii:

  1. Interesant, dar lipseste continuarea ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ella, blogul meu principal este aici: http://kadiavsd.com
      Aici n-am mai avut timp sa scriu, desi mi-a placut proiectul. Poate de la anul sa reincep sa scriu.

      Ștergere

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!