duminică, 11 martie 2012

Reteta 23: Briose glazurate


ACEST ARTICOL FACE PARTE DIN CONCURSUL CUPCAKES @ KADIASFOOD
Textul, reteta si pozele apartin autoarei ALEXANDRA POP

Buna! Sunt Pop Alexandra si sunt eleva, dar imi place mult sa gatesc, cand reusesc sa imi mai fac loc prin bucatarie . Reteta mea :
  • 1 lingurita praf de copt
  • 50 gr unt
  • 250 ml lapte
  • 1 lingura rom
  • 120 gr zahar
  • 250 gr faina
  • 1 ou
  • 4 linguri stafide
  • 100 gr ciocolata(alba sau neagra)
  • 1-2 linguri ornamente colorate
  • 1 plic zahar vanilat

Se amesteca oul cu zaharul. Se adauga untul topit,laptele,faina cu praful de copt si un varf de cutit de sare.Se amesteca bine si se toarna in formele de copt. Se presara stafidele lasate in prealabil in rom si se dau la cuptor aprox.20 minute, pana devin aurii.
Se lasa la racit si se pregateste glazura: se topeste ciocolata (eventual cu o lingura de apa daca este prea groasa) si se toarna peste muffins. Imediat se presara ornamentele, sa se incorporeze in glazura.

Am facut aceste briose de Craciun, colegilor si a fost prima data cand am facut intr-o cantitate mai mare :)). S-au bucurat si la fel si eu. Miciile portii dulci ne fac pe toti mai fericiti.

Multumesc mult pentru participare, Alexandra si iti doresc foarte mult succes!
Puteti vedea lista cu toate retetele participante: AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!