duminică, 11 martie 2012

Reteta 27: RED VELVET



ACEST ARTICOL FACE PARTE DIN CONCURSUL CUPCAKES @ KADIASFOOD
Textul, reteta si pozele apartin autoarei MADALINA

  Eu am facut aceasta reteta cu ocazia zilei de 8 martie, cand le-am dus colegelor de facultate si prietenelor apropiate cate un cupcake si un buchetel de ghiocei. In general imi place sa fac cupcakes pentru a le darui, nu pentru mine personal. Imi place ca sunt gustoase, si pentru ca sunt si mici, le poti ambala tare dragut, depinde doar de imaginatie si ce pungi, cutiute etc. gasesti prin magazine Eu ma simt tare bine atunci cand le daruiesc pentru ca vad cata bucurie pot aduce pe chipurile celor dragi! Si in burtica!     In continuare o sa iti scriu reteta in urma careia am primit doar cuvinte de lauda si multi pupici si imbratisari!
Cu drag,
Madalina


Reteta red velvet

Ingrediente
2 oua
100 ml ulei
100 ml lapte
colorant rosu

150 g zahar
150 g faina
1 lingura cacao
1 plic praf de copt
esenta de vanilie


Crema/frosting:
150 g crema de branza
150 g unt
100 g zahar pudra
1 lingurita esenta de vanilie

Mod de preparare: 
1. Se aprinde cuptorul si se incinge. 
2. Intr-un bol se amesteca ingredientele uscate: zaharul, faina, cacaua si praful de copt.
3. In alt bol se pun ouale, uleiul, laptele si colorantul si se mixeaza. (Colorantul se pune cate putin treptat, pana ajungem la culoarea dorita. Recomand colorantul de la Willton, pentru ca ccei ieftini din comert nu aduc rezultatele dorite.)
4. Peste ingredientele uscate se toarna amestecul lichid si se mixeaza pana se dizolva zaharul. 
5. Acum se pregatesc formele de briose. Daca sunt de silicon nu trebuie sa punem nimic inainte de a adauga compozitia noastra. In formele de briose din teflon se pun hartiute de briose sau se tapeteaza cu unt si faina. Compozitia va creste asa ca trebuie sa umplem formele doar 2/3. 
6. Se introduce tava in cuptorul preincalzit si se tine aprox. 15-20minute. In primele 5 minute se pastreaza o temperatura medie-mare, apoi se micsoareaza. Se coace pana compozitia trece testul scobitorii (intepam cu o scobitoare si daca scobitoarea iese uscata, atunci putem inchide cuptorul). 
7. Se lasa sa se raceasca in forme. Apoi se scot pe un gratar si se lasa la racit. 
8. Acum putem face crema de branza. Untul se mixeaza cu zaharul pudra pana devine cremos (trebuie batut 3-4 minute pana se topeste zaharul de tot), apoi se adauga crema de branza si vanilia. Se omogenizeaza. De data aceasta, eu am adaugat in crema si cateva capsune si o jumatate de mango taiate cubulete pentru un plus de aroma. Au fost foarte bune pentru ca mango era mai acrisor si capsunele duci.
9. Se decoreaza (putem folosi un posh pentru a decora cupcakes).
10. Putem pastra o parte din prajiturica pentru a decora cu firimituri pe desupra cremei sau putem incerca diverse alte moduri de ornare.
Pofta buna!



Multumesc mult pentru participare Madalina si iti doresc foarte mult succes!
Puteti vedea lista cu toate retetele participante: AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!