luni, 29 aprilie 2013

Jurnal de duminica

Duminica mi se pare cea mai grea zi din punct de vedere al dietei pentru ca este ziua in care am tendinta sa fiu cel mai putin activa si sa gatesc cel mai mult. Sambata mai ies la cumparaturi sau prin oras, inca sunt sub influenta programului de rutina, dar duminica toata lumea se relaxeaza. Drept dovada, azi la micul dejun mi-am incalcat vreo zece reguli de dieta, luand o cafea cu lapte alaturi de un croissant cu 1 lingura de gem de zmeura proaspat facut de Vlad. 

Dupa care am considerat ca mi-am spalat pacatele iesind la plimbare vreo 2 ore prin oras, iar pranzul l-am luat la un bistro rustic, bazat pe mancare bio, numit La Pain Quotidien, unde am comandat un quiche cu branza si salata, 100ml de vin, plus un borcanel foarte mic de iaurt cu cereale, vreo 3 felii de paine neagra cu nuci si seminte,  si cate o lingurita de gem din 3 borcanase diferite (ca sa le testez) de smochine, rubarba si o crema de alune, terminand cu o jumatate de cana de cafea cu lapte. 

gaufra aia n-am mancat-o eu dar m-am dat la feliile de paine neagra
Dupa un drum ocolit acasa am considerat ca merit o cana de apa cu fructe, adica o jumatate de portocala feliata cu sucul unei jumatati de lamai, 2-3 fire de menta si cam 400 ml de apa, plus cam 10 cuburi de gheata, doar ca am cedat tentatiilor in fata a 2 biscuiti cu fructe uscate preparati ieri. 

La cina am avut tocanita de pui de ieri, plus o chifla alba. 
La capitolul activitate am stat mult mai bine azi, mi-am depasit limita celor 2500 nikefuel autoimpusi, dar n-am ajuns la 3000. 
Ca o concluzie generala, azi am fost pofticioasa si am mancat cam mult dulce, "spalat" oarecum cu o activitate ceva mai crescuta, insa tocmai painea si dulciurile sunt cele la care ar trebui sa fiu mai atenta. Dar, am scapat de week-end, ceea ce inseamna ca de maine va fi mai usor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!