sâmbătă, 27 aprilie 2013

Zilele libere - pericol pentru dieta

Una dintre observatiile mele dupa ani de diete, regim si autoanaliza este ca atunci cand am zi libera am tendinta sa mananc mai mult pentru ca: 
  • bucataria si frigiderul din ea sunt la indemana;
  • nu am un program fix cu indatoriri si termene, deci imi permit mai des pauze de gustarele;
  • pot gati si cel mai des ma gandesc sa fac tot felul de bunatati dulci, gen biscuiti sau prajiturele;
  • petrec diminetile lenevin in pat, iar restul zilei consider ca (de cele mai multe ori) vremea este neatragatoare si nu fac suficienta miscare

Asadar, ziua de azi a debutat cu o dimineata foarte tarzie, dar cu un mic dejun tipic, fara clatite sau gaufre ci doar cu un biscuit, e adevarat ca din acela cu ciocolata. Am descoperit Aveline de la Favarger prin luna martie si sunt foarte bune, este un biscuit imbracat in ciocolata si umplut cu ciocolata lichida. Un desmat pe care mi-l permit doar dimineata cand nu face prea multe ravagii. 

Pranzul a fost usor "ca de slujba" cu 200g de paste umplute cu ricotta si spanac, simple, fara sos, parmezan sau alte minuni, apoi un iaurt de la Activia, noua colectie, de data aceasta de capsuni si ceai negru pentru ca nu m-a trezit cafeaua de dimineata si am nevoie de energie pentru ca in ciuda ploii am decis ca azi trebuie sa fiu activa. 

La cina am avut o portie de tocanita de pui (reteta aici) cu mamaliga (200ml de apa cu 50g de malai si un praf de sare), doua pahare de vin rose si doi biscuiti cu fructe (reteta aici) de 140kcal.



La capitolul activitate stau ceva mai bine decat ieri, dar nu mult mai bine, am mers mai putin, am consumat cam la fel de multe calorii, dar pentru ca m-am agitat mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!