vineri, 26 aprilie 2013

my food journal

Am tot avut de-a lungul timpului tot felul de jurnale in care imi notam cu oarecare regularitate greutatea si regimul zilnic, dar intotdeauna ascuns bine de ochii lumii, pentru ca orgoliul meu sa ramana intact de fiecare data . La inceput pare greu, pare dificil si mai ales este foarte usor sa pierd din vedere scopul, dar dupa cateva zile observam ca fraza mea obisnuita mea "dar nu am mancat mai nimic!" zisa cu obida dupa ce observasem inca 500g pe cantar dupa o zi de "regim"nu se regasea intre notitele din caiet, unde notasem biscuitii, ciocolatele, sucurile si alte "rasfaturi" culinare care desi raspandite de-a lungul unei zile se regaseau totusi pe cantar.

Lasand orgoliul deoparte, am avut 58 dar si 84kg la o inaltime de 1.62, iar acum sunt undeva intre cele 2 greutati, dar tot nu ma simt bine cu mine. Deja nu mai conteaza ce zice lumea ci cum ma simt eu, iar eu nu ma simt bine. De aceea voi incerca sa urmez cateva reguli simple:



1. Trei mese pe zi - fara "ciugulit" intre mese (masura necesara). Timpul pentru masa este sfant si daca reusesc sa-l iau la ore fixe ar fi grozav (bonus).

2. Nu mai mult de 1500 de calorii pe zi (masura necesara). Orice calorie in plus trebuie consumata prin sport (bonus).

3. Activitate fizica crescuta de-a lungul unei zile, de ex. 2500 nikefuel pe zi (masura necesara), dar macar 3 zile pe saptamana cu 3000 nikefuel (bonus).

4. Odihna suficienta, minim 8 ore de somn pe noapte (masura necesara).

5. Cantarirea o singura data pe saptamana, cu marturisiri publice, pe blog. Cel putin asa nu mai simt nevoia sa trag chiulul sau sa ma mint singura.




Cu astea spuse, scopul acestui jurnal (foarte personal) este sa ma ajute sa-mi dau seama cand si unde gresesc, avand in vedere urmatoarele:
  1. nu vreau sa devina o obsesie, ci sa adopt o dieta de zi cu zi, care sa fie o solutie definitiva, cu o imbuntatire a obiceiurilor mele alimentare (mai degraba insanatosire). 
  2. va fi un proces lung, care necesita timp, organizare si disciplina
  3. este absolut necesar sa imi recunosc "greselile" si sa recunosc mai ales fata de mine atunci cand exagerez in privinta dulciurilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru mesaj. Va mai astept pe blogul meu!